05 October, 2009

SELAMAT TINGGAL SD APARTMENT

1st sekali aku menyusun 20 jari jemariku memohon kemaafan ats segala kesulitan yg amat dikesali kerana sdh lm tidak meng up date kan blog aku nih..rasanya masih tidak terlambat untukku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua yang meraikannya.... ok bebalik pd tajukku di ats, disini ingin ku maklumkan kpd kengkawan ku yg penah mai atau pun tak kerumah ku, aku dgn rasminya tlh bepindh ke sg.buloh skrg. Dh xdok umh brg merpati tu..beralih angin plak dok umh kg plak..lgpun umh bwh..aku kan dh xlrt nk naik tangga..sbgai bukti aku dh pindh umh mehla saksikan gmbr umh baruku ni..hehhe...besepah lagi..
Ruang Tamu 1
Ruang Tamu 2 (jam dia ats coffee table tu menunjukkan blm digantung)
Ekceli tmpt ni utk ruang mkn,disebbkan umh aku xdak meja mkn yg cantik aku jdkan sbg tmpt tuk sidai baju..:)..Tp klu ramai2 mai umh aku, aku bentang jela tikar mkn bersila kt sini....

Pintu Blik No.1 & 2Bilik No. 3

Ruang Dapurku yg masih lg bersepah..tgkla pinggan mangkuk yg masih lg dibaluti surat khabar di bwh sinki tu..haha..mlsnyaaaaaa nk kms.. 2 toilet dicipta oleh tuan rumah ni..

2 comments:

.:fyzz:. said...

salam, pina walawey mu dh pindh umh baru ka wey..kt sg buloh..jauh dak dri ofis mu..kira mu baru beli umah nih ka wey..? pepun selamat berpindah la ..kalu aku gi belah2 selangor ..kot ada rezeki leh gi umah mu..

~alyna~ said...

Pindah umh la wey gara2 nk dok umh bwh konon..umh sewa gak..tp byk mslh la plak lani..dgn jauh,jem..mcm2 hal..aku plak xpsai2 kena bakik tdo awai sbb tmpg ali,hg bygkn opis aku msk kui 9,kui 7.30 aku dh smp sbb ali kan msk kui 8..tu yg pyh ckit..umh lm dulu kui 8.30 br aku bakik tdo,hehhe..p keja pun jln kaki ja..igt thn dpn nk pndh Dmansara blik la smtr tunggu umh km siap..insyaallah 2011 ni..

Post a Comment