02 June, 2009

TRIMESTER KE-2

Heeeeloooooo….salam sejahtera….kpd kengkawan yg rajin menyinggah kt Blog aku.. aku minta maap bebyk sgt cz lm dh x hupdet…maklumla sejak berbdn dua ni mls la ckit..hehe…segala penyakit ada..penyakit penin, sakit kpala,mls, ngantuk semua ada..namun kini aku bersyukur aku tlh berjaya mengharungi segala penyakit itu hanya 3 bln shj menyerangi aku..skrg Alhamdulillah segala penyakit hilang bagaikan dilempar jauh kedasar lautan..aceh…kini aku menjalani kehidupan seperti biasa…kandungan ku pun sdh msk 4 lbn +++…aku mengharapkan segalanya yg terbaik kepada zuriat yg bakal aku lahirkan nanti..semoga Allah menganugerahkan aku anak yang soleh/solehah, Taat kpd Allah, bijak/pandai/pintar, cantik/comel/hensem, dan semuanya la yang terbaik dan sempurna untuknya..AMIN.. Yela..ibu mn yg xmau anknya menjd insan yg baik kn???? Lgpun kandungan ni merupakn kndgn aku yg ke-3 kali. Kandungan 1 & 2 aku gagal kerana keguguran. Sbb tu la aku hrpkn zuriat yg Allah kurniakan ni adlh yg terbaik. Bak kata Dato Dr Fadzilah Kamsah “JIKA ALLAH LAMBAT MEMBERI SESUATU @ MEMAKBULKAN DOA KITA, PASTINYA ALLAH MENJANJIKAN ATAU MERANCANG SESUATU YG TERBAIK UNTUK KITA”. Aku pecaya pada ketentuan Tuhan…aku harap smua yg baik2 sepanjang kandungan ku ini sehingga selamat melahirkan……

Atas permintaan kwn2ku yg tingin nk tgk gmbr ku yg semakin berkembang ni, maka di sini aku tunaikan permintaan kalian...layanla gambr sms kandungnku 4+++ bln… aku mmg dh xpdn pkai bj kurung…

3 comments:

.:fyzz:. said...

amboi pina mu makin 'semangat ' la nih deh..aku rasa msti baby mu nnti pun comey ..gebu gak...takpa yg penting makan cukp..jangan tak makan dh la nnti baby lapaq..cian baby...baju kurung pun tak muat dh ..? hmm kena pakai baju peknen secara full time la deh..hehe

~alyna~ said...

ho laaa pijot ooooo..khooo semangat..hehe..bab mkn hg jgn risau..xpenah lupa..hehe..tu yg semangat mangat tuuu...tu yg bj krg pun xmuat dh, lgpun bj krg aku x byk sgt,dulu mai keja byk pkai kemeja..dh peknen camni nk pkai gena dh...heheh,mu xpala keja gomen,byk stok bj krg..sbln 5 psg buat..hehhe..toi dak?

.:fyzz:. said...

tak la pina..banyk gak aku beli baju2 yg dh ready made deh...senang skit..kadang2 tuh ada la yg tempah gak..tuh la kata mu..kata keja gomen deh..kena la supan santun gitu..hehehe

Post a Comment