11 February, 2009

A MOMENT TO REMEMBER IN 2007

4 the 1st time aku celebrate my birthday lps aku kawin..without my beloved hubby plak tuh …hanya ditemani my best pren, Nurbani Shuhada..Thanks Bani..ms ni my hubby kn kt PULAPOL..training..
Pejam celik pejam celik dah setahun aku menjadi isteri kepada Mohammed Ali (my hubby)..sungguh cepat ms berlalu....so first time la aku meraikan ulangtahun perkahwinan kami..My Hubby pilih Restoran Nelayan, Titiwangsa sebagai tempat untuk kami menikmati mkn mlm yang sungguh indah bersama..restoran ni berkonsepkan ala2 restoran terapung gitu! Sambil menjamu selera, kami juga dihiburkan dgn alunan muzik tradisional dan moden….ada jg tetamu yg berkaraoke disitu..to me..tempat ni..not bad la..mknn yang sdp dgn harga yg berpatutan…mlm tu aku mkn nasi putih mcm biasa, butter prawn, broccoli ketam, kerapu 3 rasa, and mcm biasa of course la telur dadar..fuhh..kenyang sekenyang kenyangnya…w/pun amik set yg small punya tp still byk x hingat…mau x mau aku ngan hubby terpaksa la mkn slow2 dan akhirnya berjaya gak km habiskan kesemuanya…xbaik…….klu xabih kan, membazir…hehe..okla..walau apapun kepada suamiku yg tercinta, sempena menyambut Hari Ulangtahun kita yg pertama kali ni, sayang ingin mengucapkan terima kasih byk2 kerana menyayangi dan menyintai sayang sepenuh hati..syg doakan semoga kita bhagaia selalu dan syg hrp saat2 indah seperti mlm tu akn berterusan smp bla2..AMIN....sayang berjanji pada abg dan utk diri syg sendiri supaya akan sentiasa berusaha untuk menjadi isteri yg lebih baik diklgn yg terbaik....walaupun kdg2 ada jugak yg mengguris dan terguris, itu perkara biasa..bohonglah klu psgn suami isteri x penah gaduh kn?? …bak pepath melayu ada mengatakan “sdgkn lidah lagi tergigit” kn??

No comments:

Post a Comment