30 March, 2009

MALAM MES HARI POLIS KE - 202

25hb Mac br2 ni aku ikut my hubby g mlm MES dia POGH (Palace of The Golden Horses), exci ted gak aku...yela...1st time kn...mana la aku penah p majlis2 mcm ni rupa..:( Klu hubby aku xjd polis xmerasa la aku nk p majlis camni...apa2pun mmg best la mlm tu....smp kui 3 pagi gakla br abih...Tan Sri Musa pun turun..yela..sempena sambutan Hari Polis yg ke-202 thn..kali ni aku mls nk crita byk2 sbb aku sekarang ni dok penin2 lalat..so lyn jela gmbr kt bwh ni....
Sblm Majlis Start
Layan Jer....

Wajah Bakal Seorang Ibu..:)

Wajah Bakal Seorang Ibu dan Daddy:)
Suasana Sblm Majlis

Suasana Di Luar Dewan Makan

YDH Inspektor Jeneral Tan Sri Musa Dato Hj. Hassan Ketua Polis Negara menyambut ketibaan Dato Wira Chor Chee Heung Timbalan Menteri Dalam Negeri ke Malam

Dato Wira Chor Chee Heung diiringi YDH Tan Sri Musa Dato Hj. Hassan diarak masuk ke Dewan Utama

Panji Utama PDRM diletakkan di Hadapan Pentas

Antara Hadirin Yg Hadir

Persembahan Dari Pegawai Bukit Aman

Ali Mamak Antara Artis Jemputan
Persembahan A Halim
Azharina
YDH Inspektor Jeneral Tan Sri Musa Dato' Hj. Hassan

Isteri Tan Sri Musa (tdg Merah) Berduet Bersama Isteri Panglima Angkatan Tentera
(tdg Hitam), Tan Sri Abd Aziz


Kek Diarak Masuk Oleh para Pegawai serta diiringi oleh 20 Batang
Lilin Besar & 2 Batang Lilin Kecil
Bunga Api Dinyalakan

1 comment:

.:fyzz:. said...

amboi pina kan main hg pi diner..msti makan best2kan.hehe ingat makan ja tau aku nih deh..cam na ngan mu skang pina..sihat ka? ka dok alah2 lagi..amboi ali kan main..ngan 'bow' lg...kim salam kat ali deh...bila nak kelek kg wey?

Post a Comment