03 March, 2009

Kisah 2 Hari 1 Mlm

Oleh kerana 16 & 19 Mac ni knuri kedua2 rmh besan mak aku, jd aku terpaksalah tmph bks bunga telur ni sbg balasan..ms aku kawin aritu depa bg kt aku..so kena bls blik la kn..so ini la keja aku slm 2 hr 1 mlm di umh aku..dok kelebek bks telur ni la..touchup ckit2..tgk tu hubby aku pun pulun sama..yela bks telur ni siap ari sabtu ptg..ari ahad ptg km dh nk blik KL..terpaksalah buat smp siap cz knuri nanti km xblik dh..

Ni la pembantu peribadi aku yg setia dan tekun bekerja..heheh..jgn mare ye sayang..syg hargai setiap jasa abg dkt syg..

4 ur info..bks telur ni dibuat oleh jiran aku..aku panggil dia makngah..depa kt lani bks telur ni trend br, xtaula hgpa perasan ke dak ada msk paper br ni..kt TV pun ada..ianya dibuat drpd suratkhabar saja..harga dia mrh saja..below RM1 satu bks tuh..mrh kn..klu hgpa berminat ble dptkn info yg lbh lanjut kt aku..bkn stkt bks telur sj, pasu bunga pun makngah ni buat..antara kleksi bks pasu bunga adlh sperti di bwh:-








No comments:

Post a Comment