09 March, 2009

BERARAK KE SEKINCHAN

07/03/09 br ni ada knuri dkt sekinchan..adik ipaq abg aku kawin dgn org sana..so aku bw la mak ngan mak menakan aku p belarak sbg mewakili rombongan dr kedah w.pun km mai dr Damansara ja..hehe..rmai gakla yg p belarak aritu dlm 10 biji keta gakla..dr umh aku nk kesana dlm 2 jam lbh gakla..sambil tu ble la bw mak aku g jln2 tempat orang kn..kampung situ ramai Jawo..maka menu utama mestila tempe goreng ngan umbut nyok msk lemak..first time la aku mkn umbut nyok tu, sodap gak..mcm mkn msk lemak rebung..mknn lain tu cam biasa la, acar timun,rendang daging, ayam goreng berempah dan bagaila..


Yg ni antara htrn dr pengantin pompuan kpd pengantin lelaki...

Sesi pengantin bergambar dgn ahli keluarga sebelh lelaki..adik ipaq abg aku yg lelaki la..

No comments:

Post a Comment