17 February, 2009

SeBeLoM & SeLePaS Vs DuLu & KiNi

SEBELOM.. p kija aku possing la sat..ini la pesyen aku p keja..tp kengkadang tu pkai bj kurung gak..keja kt private ktakan..xkisah pkai cm mana pun, asalkn kemas..kemas kerr???haha....
SELEPAS..aku blik dr keja..penat woo..dh la penat keja.. blik kena jln kaki (dekat ja 5 mins), pastu kena naik escalator (tangga la) lg ke tgkt 4..fuhh..penatt...pastu cam besa la lepak kt sofa dulu...sambil tu smpt lg possing..kerenyih maintainnnn..ekkek..tp gmbr ni aku amik hr lain la..bkn sm ari ngan gmbq ataaih..tgk baju ler..hehe
DULU.. keta hijoo ni la menjd pujaan dan kesayangan hubby aku dr jaman dia study kt UIA dulu..kira buah hati no 2 diala..kdg2 jeles gak aku, huahuaa...yela..mn x nya..hadiah frm BapaNYA sempena dia dpt msk U..ermm..lbh krg camtu la..keta ni mmg byk kenangan dan berjasa kpd km...Antaranya:
1. Of cos la setia melindungi ku & hubby sewaktu panas dan ujan.
2. Membawa ku utk 1st date aku ngan hubby
3. Membawa ku kehulu ke hilir sepnjg percintaanku ngan hubby ku
Sehingga kini pun Si Hijau ni masih berjasa kpd kami..makin lm aku pun jd sayang gak kt keta ni..w/pun byk megabihkan duit km...huhuhu dek kerana kesihatnnya selalu terjejas..terpaksalah km korbankan duit utk menjaganya...smp la lani dia dh ok..x meragam lagi dh..sihat wal a'fiat..cm servis biasa jaa..


KINI...jeng jeng jeng..setelah dipikir pikir, di tolak,di darab,dibahagi, campur semua...aku dan hubby buat kptsn utk beli keta br..so ini la keta idaman laki aku sebiji lg..w.pun keta lm tp br beli, kira keta br la kan..ok dak?heheh...aku ni kira numpang jela..yg ni mmg keta idaman hubby aku..klu uols nk tau hubby aku ni mmg minat keta lmbg PIECe ni since zaman sek rendah lg..so, dh dpt skrg, apa lagi..cewi la sat..aku jd no 2 la lani..huahuah..

No comments:

Post a Comment