25 February, 2009

HOBI BARU

Ni la hobi br aku..Salah satu azam 2009 aku adlh nk krgkn berat bdn:lol_fast: Dh nk mencecah 60kg wehh...gila!! Xpenah seumur hdp aku, sblm kawin dulu tpenah mencecah angka 5, lepaih kawin hampeh..segala sparepart,sparetyre semua ada oii....sib baik la ada Rumah Kelab ni ble aku n de Geng dok buat xtvt.."konon2 ler" nk kuruih ktkan..time nih aku xmsk gym pun, trs p sauna n berendam kt ayq panas.. Cewah cewah..konon2 dok tgh cedok air boh kt bara api la tuh..klu nk tau ni la blik sauna dia...besaq..ble msk lam 10 org..panas siott..aku dok xsmp 1/2 jam pun dh xthn..tp bagus gak cz dpt mengeluarkn peluh yg byk d smpg dpt memecahkn lemak2 yg terkumpul tuh! Lepaih ja sauna aku berendam plak lam ayaq hangat nih..

Kakak yg sblh aku ni klu hgpa nk tau dia la my ED kt opis aku..boss yg sportinng gitu!! Aku panggil K.Zila..org nogoghi..facility yg aku gn semua ni yg ada kt Condo dia la..pree of cas la kata!! Thanks akak ye cz bg kbnrn utk su gunakan semua facility ni..

Kt bwh ni lak aku ngan, K.CT

No comments:

Post a Comment