17 February, 2009

HaPPY bEsdAy 2 My bElOvED HuBBY







08/08/2008 merupakan hari ulgtahun my hubby yg ke-27…aku wat kt umh ja..just beli a slice cake and junk food ckit2…aku wat surprise gakla…nk tau cmana aku surprise kn dia??Jeng jeng jeng..ptg tu ms blik keja aku beli kek kt Secret Recipe siap2, n blik umh simpan kt fridge..mlm tu msk tdo mcm biasala..bla dh nk dkt kul 12am aku pun buat2 bgn p dapuq minum air..pastu apa lg, bermula la plan aku tuh..hubby kt dlm blik mcm pelik awat aku p minum air lm sgt xmsk2 blik, so dia pun bgn kluar..time tu apa lagi! aku trs la surprisekan dia..nyanyi lagu hepi beseday tu w/pun suara aku sumbangsih…. aku xtaula dia suka ke tak aku wat camni..tp dr raut wajhnya aku tgk dia mcm happy dan terharu gak la…sowi ye abg xdpt manja (belanja) abg mkn besoo…syg hrp wlaupun stkt ala kadr shj sambutan besday abg…ianya tetap menjdi kenangan yg terpahat kukuh dlm ingatan kt bersama smp bla2…apa yg syg hrpkan dr abg sempena hari lahir abg ni ialah semoga abg akn menjadi lebih matang dlm meniti hari2 mendatang bersama syg…semoga Allah sentiasa membuka pintu rezeki untuk kita dan dan panjgkan jodoh kita hingga keakhir hayat…AMIN..









No comments:

Post a Comment